piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Ziemīgus priecīšus!

  Foršs nosaukums,ne?:D Bet ne jau to es te rakstīšu...
Tātad īss brīvdienu apraksts: *Z-svētki bija jautri.Pēc dāvanu izsaiņošanas sēdēju šaurā telpā,kur pīpēja ūdenspīpi.Un tā telpa bija tik šaura,ka pat es,h2o pīpi nepīpējot,jutos appīpējusies:D
                                            *Jauno gadu sagaidīju Žagarkalnā,bet svinēju starp Ozolkalnu un Žagarkalnu.Un svinot nonācu pie dažām atziņām-man tiešām patīk slēpot(:D),patīk dažreiz klausīties metālu(:D) un es gandrīz nepārtraukti domāju par to,ko varētu ierakstīt blogā(:D),kā arī man galvā bija tradicionālās apņemšanās,kuras tāpat noteikti nepiepildīšu:D
                                            *ā un vēl es biju skolas Z-svētku ballē.Nenotika nekas diez ko interesants-nu nenotika nekas tāds,ko es šeit varētu aprakstīt:D
                                            *4 dienas pavadīju Straupē-orientēšanās ziemas nometnē.neko daudz neieguvu/nemaz netrenejos.es biju slima,tpc katru treniņu slēpoju tikai 40min.
                                            *un gan jau notika vēl kkas,bet man tgd slēdzās dators ārā,tpc jābeidz rakstīt,jo man negribas meklēt lādētāju.lol.
                        

4 komentāri: