pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

Atziņas

*Mans svars nesamazinājās par 5 kg,bet par kādiem 2 gan:))es izdomāju,ka neesmu resna,pat ne apalīga,lai pārāk daudz uztrauktos  par savu svaru.
*Jāēd veselīgi un sabalansēti,lai ir stipra imunitāte un lai nav jāslimo mājās veselu nedēļu:(
*Ķīmija ir viens no vislabākajiem priekšmetiem skolā!
*Es esmu nefotogēniska,taču tas neliedz man to  prieku fotografēties.gandrīz visas manas bildes tāpat tizlas,jo es vienmēr ķēmojos:D
*Sports tiešām rada laimes hormonus.Pēc treniņiem mans garastāvoklis vienmēr ir labs,ja  vien es neesmu slima:D
*Kaut gan raksta atsevišķi:p(daži to vēl nezina)
*Easy A-ļoti interesanta filma.atšķiras no citām jauniešu filmām.
*Viss,kas notiek-notiek uz labu!
*Pink dziesma-Fu*king perfect nav laba.neiesaku nevienam.tā ir kā sērga-tu to vienreiz dzirdi un tad tā visu dienu  galvā pretīgi skan.iu:D
*Latvija atrodas ģeogrāfiski ideālā vietā-mums nav ne cunami,ne viesuļvētras,ne zemestrīces.laiks nekad nav pārāk auksts vai pārāk silts.mūsu ziemas var atšķirt no mūsu vasarām:D
*Orientēšanās IR pats interesantākais sporta veids!
*Family guy ir pati interesantākā,stulbākā,smieklīgākā,rupjākā,bezsakarīgākā multene,kādu es zinu!
*Cilvēkiem ar ZILO jaku arī ir dvēsele!Dvēseles nav tikai džindžeriem un suņiem,kaut gan ir izņēmumi..:D
* Kosmētika NE visus padara skaistākus:D
*Top Gear-raidījums par mašīnām,ko pat es skatos:D
ps.šī bilde ir galīgi random,bet vai nav skaisti?:D

4 komentāri: