sestdiena, 2011. gada 15. janvāris

Īss nedēļas apskats

Piektdiena-skola pēc brīvdienām mani beidza nost!it īpaši tās divas matemātikas.bet pēc šīm mocībām sekoja maza atpūta-4h Ozolkalnā:D šo četru stundu laikā satiku Zani,kopīgi bēgām no Bez tabu,taču viņai nepaveicās un,ejot prom,viņu tomēr nofilmēja:D
Sestdiena-pavadīju visu dienu mājās.precīzāk sakot-9h skatījos seriālu Mani sauc Ērls.bet nenožēloju,jo tas tiešām bija jautri pavadīts laiks.
Svētdiena-piedalījos šogad pirmajās kalnu slēpošanas sacensībās Siguldā. nebija diez ko veiksmīgi-startējot no starta estakādes,man izlēca viena slēpe,kuras uzvilkšana man prasīja kādas 7 sekundes+vēl apjukums(apm.5 sekundes).rezultātā līderei zaudēju 20 sekundes:Dnezināju,ko darīt-raudāt vai smieties..:D
Pirmdiena-uz skolu neaizgāju,jo sāpēja kakls un pirmo reizi mūžā arī galva.
Otrdiena-aizgāju uz skolu.
Trešdiena-bija ļoti jautri ar annu ķīmijā spriedelēt par to,kurai taisnība.un es vinnēju,jo MAN VIENMĒR IR TAISNĪBA!:D
Ceturdiena-šī diena bija gan grūta,gan jautra.grūta-mācības atkal beidza nost.jautra-arta bija atgriezusies no slimības gultas.visu dienu smējāmies.pat matemātikā,kur vienmēr vairāk vai mazāk ir klusi un mierīgi.bija tik jautri,ka nevarējām novaldīties un kādā no klusuma brīžiem viena no mums,apvaldot smieklus,ierukšķējās.tas nelika smiekliem rimties:D
Piektdiena-šī bija visgrūtākā nedēļas diena,lai gan arī visīsākā.matemātika nebija baudāma,kaut gan jautri bija gan.atkal:D

                                         

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru