pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

:)

Jā,rītdiena tiešām pienāca!beidzot esmu vesela un mani sapņi atkal ir normāli!:Dtaču atdzīvoties ļāva antibiotikas,nevis dzīvesprieks.lai vai kā-mana dzīve atkal ir ideāla!un tiešām: viss,kas notiek-notiek uz labu!ja pirms z-svētkiem nebūtu saslimusi un kārtīgi neizveseļojusies,tad es tgd nesēdētu mājās ar strutaino angīnu.ja es tgd nesēdētu mājās ar strutaino angīnu,tad es nebūtu izlasījusi grāmatu.ja es nebūtu izlasījusi grāmatu,tad es daudz ko nebūtu sapratusi.ja es daudz ko nebūtu sapratusi,tad...ai es tāpat domātu,ka mana dzīve ir ideāla:Djo es tā domāju vienmēr,kad esmu vesela:Djo kāpēc gan dzīvei nebūt ideālai,ja tā var būt ideāla?!man tāpat ir gandrīz  viss,ko es  vēlos.un to,kas man nav es vai nu iegūšu vēlāk vai arī man to nemaz nevajadzēs.jo notiek tas,kam jānotiek.(gāāš,kurš gan izdomā visus šos gudros izteicienus?!:D)jebkurā gadījumā-man patīk dzīvot un šajā rakstā nav jāsaskata nekāda dziļā doma!:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru