ceturtdiena, 2011. gada 27. janvāris

:(

Gāāāš..es te lēnām izdziestu.respektīvi-esmu slima.ja man būtu klasiskā ziemas slimība-klepus,iesnas+temperatūra,tad jau nebūtu traki un to daudzmaz varētu pārdzīvot,bēet man ir iekaisis kakls(nevaru bez sāpēm norīt siekalas).tā nu es jau otro dienu sēžu mājās un neapmeklēju skolu.

Mans dienas grafiks:03.00-pieceļos,lai iedzertu zāles(skaloju kaklu ar balzamu,iedzeru Aflubin,kura sastāvā ir spirts(pretīgi.katru reizi,to lietojot,gandrīz vai vemju),iedzeru homeopātiskās zāles  kaklam),tad dodos atkal gulēt,lai gan..cik nu gulēt,jo mani sapņi vienkārši spārda seju un tajos man visu laiku kkas jāatrisina,taču tas ir grūti,jo pat tur man sāp kakls.kāpēc es nevaru sapņot par rozā ponijiem?!
07.00-atkal ceļos un dzeru zāles.uztaisu arī tēju,bet to ir grūti dzert.pēc tējas izdzeršanas dodos gulēt.un tie paši stulbie sapņi mani vajā..
10.00-pieceļos,lai iedzeru zāles un sāktu savu dienu.
12.35-labākā dienas daļa.skatos Precējies.Ir bērni.ļoti smieklīgs seriāls,bet atkal man grūti pasmieties,jo kakls taču..
 13.00-iedzeru zāles.
pēc tam arī dzeru zāles un skatos TV,lasu grāmatu,taču šīm darbībām nav noteikts laiks.

labi,beigšu činkstēt.gan jau kādreiz arī es būšu vesela :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru