ceturtdiena, 2010. gada 11. novembris

Kko sastrādāju:D

Jā,sezonas beigas arī izklāstīšu..

Latvijas čempionāts vidējā distancē-nu gāja tīri normāli.bija kļūdiņas,protams.ā un vēl man sekoja Anna Madara P.,bēēt tas jau nieks,tomēr stulbi,ka manis dēļ(respektīvi,skrienot man pakaļ)viņa tgd brauks uz Itāliju:(
Anyway es biju 1ā un tas ir galvenais:)


Latvijas čempionāts stafetē-OMFG kā es noraku!!!tas bija mans šitīgākais skrējiens stafetēs līdz šim.tomēr  manas ūber/super komandas dēļ mēs vinnējām!(as always)hi hi


Cēsu rudens-arī diezgan nepārliecinoši skrēju.un,satiekot Madaru,kas mani noķēra par 4min.,vēl papildus noraku priekšpēdējo punktu,kas bija diezgan vienkāršs:(bet tāpat biju 3ā.


Latvijas čempionāts maratonā-man nebija spēka vispār.un vēl pie tam  bija jāskrien pa Tērvates mežiem,kas ir kalnaini un  klaji.tātad man likās,ka nu vairs nav izredžu iekļūt pirmajā 10niekā.un ja nebūtu izvēlējusies varenos līkumus nogriezt,nebūtu arī bijusi tajā pirmajā desmitā.un izrādījās,ka turējos pirmajā 4niekā:)ŪN tad (kkādas nezināmas haļavas dēļ)es pirmā atradu priekš pēdējo punktu un finišēju kā LATVIJAS ČEMPIONE MARATONĀ!!!kurš to būtu domājis,ne?


Manna 25(Zviedrija)-skrēju diezgan normāli līdz 9ajam punktam.tas vienkārši sagrāva visu manu prieku par pirms tam paveikto.jā.tā nu,105 konkurenšu starpā,domāju,ka esmu kāda 70ā vai 80ā.bēt izrādījās,ka esmu 28ā.nice!



BJC-atkal diezgan švaki noskrēju.it kā pareizi,bez dižām kļūdām,bet ļoti lēnu.pēc tam nedaudz sevi par to šaustīju.galu galā biju 6ā(otrā no latvietēm) no kādām 28ām dalībniecēm.arī labi:)


Jā,tas īsumā viss.man vienkārši ir slinkums rakstīt,tāpēc arī rakstiņš tāds hi hi pašvaks:Dnu jebkurā gadījumā-LASIET MANU BLOGU(kkā tak tā statistika lielāka jādabū:D)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru