ceturtdiena, 2010. gada 4. novembris

Āāh šis skolas laiks!

Mmm..kā man noriebušies visi tie kontroldarbi!atbraucot no Zviedrijas,man bija iekrājušies kādi simts darbiņi.ieskaitīte te,ieskaitīte tur..nu cik var?un ja es vēl būtu tik apzinīga un nedaudz arī kko padomātu,pamācītos,bet nē..man jau,kā vienmēr,televizors ir interesantāks!es apbrīnoju tos cilvēkus,kas spēj mācīties bez piespiešanās(!!)
nu jā,bet ne jau viss ir negatīvs.es,protams,dzīvi pavadu vairāk smieklos nekā vaimanās par to,cik daudz jāmācās.tātad šodiena arī bija ŪBER:Dit īpaši informātika!kā mēs ar ditu pavadījām tās 3(!) stundas,īsti nesaprazdamas,kas notiek un kas jādara!jā,un vēl manu dienu uzlaboja zilā jaka,kas ir vēl pusCēsīm un Artai,un Annai arī.hi hi.vēl interesanta izrādījās filma Valentīndiena.daudz labu aktieru un jā,daudz labu aktieru(saturs nebija diezko...un izrādījās,ka smukais futbolists ir gejs!!!damn it!!!)

un vēl lai diena būtu ideālāka-hokeju varēja likvidēt!kā man tas riebjas!un kad brālis vēl skrien pa māju un gavilē ō jē!iesita astotos(8) vārtus tukšos vārtos!what ever?:D zinu,ka ar šo pēdējo rindkopiņu es izraisu daudzos riebumu un nepatiku,jo hokejs taču daudziem ir gandrīz visa dzīve,bet man tas riebjas un man neinteresē citu viedoklis šajā jomā:):p

nu tad šī laikam ir mana garākā ziņa.jā.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru