trešdiena, 2010. gada 24. novembris

Brīvdieniņas:)

 Eh,brīvdienas atkal pagāja aši.bet tas bija tā vērts!
Tātad sīkāks aprakstiņš:viss sākās jau 3dien.Skola radīja burvīgu svētku noskaņu ar jauko svētku koncertu.varbūt nedaudz traucēja tas,ka puiši ārpus kamīnzāles,pie durvīm skatījās Dienvidparku(rupjā multenīte),bet tā jau bija tīri okey!Vakarā Straupē bija balle,kurā daudz nedejoju,bet atguvu kopā nepavadīto laiku ar Sabīni:)paspējām pasmieties arī par Artas saistībām ar marli un tādā garā..:Dpēc balles pie artas bija ieplānots skatīties filmas ar projektoru uz sienas-tā arī darījām.plānojām skatīties Valentīndiena,bet arta bija novilkusi tikai pusi filmas,tāpēc tas atkrita:(bēēt,lai nebūtu jāiet gulēt,nolēmām skatīties ko citu.tā kā es,anna un ilze nebijām redzējušas Kickass-sapratām,ka šī ir īstā filma.iepriekš biju dzirdējusi,ka šī ir ļoti rupja filma.un,to skatoties,sapratu,ka tā ir viena no stubākajām filmām ever!tik daudz lamu vārdu..kkāda stulba kaušanās..bezjēdzīgs sižets+man nāca miegs,tāpēc filma atstājusi iespaidu-sūdīgu:D

4dienu pavadīju vienā vārdā sakot-MIEGĀ.mamma vienu brīdi mani atstāja mājās auklēt Tomasu(mazais brālis) un es aizmigu!!!tā arī nezinu,ko viņš to pusstundu darīja:D

5dienu neatceros-gan jau kko mājās darīju,palīdzēju mammai.

6dien bija ballīte par godu Sandras 15(tikai:D)gadu jubilejai.laiku pavadīju diezgan labi.
par 7dienu nav jēgas rakstīt-neko nedarīju..
ā un 1diena pagāja ļoti labi.skolā bija interesanti.arī pie annas,cepot picas un manas kreisās banānu-šokolādes maizītes,bija jautri:)
2diena arī bija interesanta-mums bija ārmvreslinga(anna to sauc par ārmstrongu:D)turnīrs.es uz turieni gāju ar domu-fak,kur es esmu ieberzusies?bet galu galā nebija tik traki-paliku 2ā:)tikai pēc tam rokas un ķermenis trīcēja:D
Jā,tā man pagāja šīs brīvdienas un arī 2as darba dienas:)

PS.mans plāns par svara nomešanu rit ļoti labi-nedēļas laikā esmu pazaudējusi 1kg un 200gr:)

2 komentāri: