svētdiena, 2014. gada 12. oktobris

Dzīve.

 Dzīve notiek. Jā. Jo pieaugušāks Tu kļūsti, jo atbildīgāki lēmumi jāpieņem. Te nu es esmu, ar savu pieaugušā cilvēka lēmumu. Jā vai nē? Ir tik grūti izlemt, jo tas var mainīt visu manu dzīvi. Tas mainīs visu manu dzīvi. Ar savu attieksmi un darbībām, mēs piesaistām tās lietas, darbības, notikumus, ko vēlamies. Bet ne vienmēr tas ir tas, ko patiešām vēlamies. Bet varbūt tomēr vēlamies?! Nu re, šis ir tas brīdis, kad jāsaprot, vai tas ir tas, ko vēlos vai arī tas, ko es it kā vēlos! Es Es Es. Es dzirdēju, ka egoisti dzīvo ilgāk.. Jā, ir tik grūti to saprast, jo vide, kurā es pašlaik atrodos, liek domāt, ka man to vajag, bet ja nu šī nav pareizā vide? Hm, bet kā es to varu zināt?!
Rakstot šo, es sapratu, ir jāmēģina! Un ja tas nebūs man?!- tad neko, pašlaik es domāju, ka vajag, tātad UZ PRIEKŠU! Good luck for me!
Tad jau - par izdošanos, izmantosim katru doto iespēju!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru