sestdiena, 2011. gada 1. oktobris

woooooooow!

Jā,tā  ir taisnība!Pēc vairāk kā 3 mēnešu klusēšanas,esmu atgriezusies Blogger apritē!Kas ir mainījies?It  kā viss ideāli,nu ja,kā jau vienmēr :D Bet tas taču ir labi,ka man ir šī atziņa!Tā dēļ vien būtu  vērts uzrakstīt grāmatu.Tagad rakstot tā padomāju-šajos pāris teikumos esmu aprakstījusi lietas,ko saprot tikai  pāris cilvēki.āa,nu ja,labi paskaidroju.ai,aizmirstiet!Man vienkārši ir mazs vārdu krājums,jo es neregulāri lasu grāmatas :( man vienkārši ļoti svarīgs ir grāmatas vāka noformējums.Nē,tiešām.Ja grāmatai ir,piemēram,nolietots dzeltenipelēkibrūns vai kādā citā stulbā krāsā vāks,tad šī grāmata noteikt nebūs to sarakstā,ko es lasīšu.Izņēmums-ja šī nesmukā grāmata ir iekļauta skolas obligātajā literatūrā,ko es esmu apņēmusies izlasīt.Un vēl diezgan nozīmīgi,lai grāmata būtu bestsellers.Nav jau tā,ka es  nelasu grāmatas,kas nav bestselleri,bet ja tās tādas ir,tad es zinu,ka citiem cilvēkiem patīk un gan jau man arī patiks...:D Jā,man laikam ir kaut kāda blondīņu loģika:D
Tā vien šķiet,ka pārāk ilgi esmu klusējusi,ja jau varu muldēt tikpat bezjēdzīgi kā tāds radio101 cilvēks..viņi  vienkārši muld visu laiku,ļoti bezjēdzīgi un daudz.Arta man teica,ka kāds viņai teica(labs :D),ka tāds taču ir radio cilvēka uzdevums-runāt visu laiku,bet var jau runāt par kko,nevis vienkārši..muldēt:D Varbūt atkal kāds mani nesaprata...ai,vienalga:D
Varu pastāstīt arī kko daudz maz lietderīgu.Pagājušonedēļ biju Zviedrijā uz BJC.Šogad veicās sliktāk nekā pirms gada-dalīta 14.vieta.Varbūt šī vieta pat nebūtu slikta,ja es būtu izdarījusi visu iespējamo un izlikusi distancē visu sevi,nežēlojot neko,bēeēt kur tas ir dzirdēts,ka es izdaru visu iepriekšminēto?!:D Laikam būs jāizskrien vēl pāris Agra Īpašo treniņu,tie tiešām palīdz.Un spēks taču man ir,tikai jāiemācās to visu izmantot.Tā arī darīšu!:D Labprāt jau tagad sāktu ziemas treniņu procesu(vai kā to vēl nosaukt),bet es jau nevaru,jo esmu slima.No sākuma tas bija tikai nenozīmīgs rudens laikam raksturīgs klepiņš,bet tagad jau pretīgs s*ds,kas neatkāpjas no manis.Pēc katras reizes,kad es kaut vai nedaudz uzskrienu,seko klepus 2 minūšu garumā.Es nevaru neko izdarīt neklepojot,velns parāvis!:D Tāpēc tgd lkm būs jāsāk atveseļošanās maratons,lai beidzot varu atsākt trenēties!Man taču ļoti patīk to darīt!
Šausmas,man tiešām ir jāatsāk regulāra rakstīšana!Savādāk sanāk tik daudz rakstīt.Cerams,ka kāds vispār tika līdz raksta beigām..:D Iespējams,ka kāds izlasīja tikai sākumu un beigas,vidu vispār izlaižot..bet tas jau ir uz jūsu pašu sirdsapziņām!
Šodienai pietiks laikam.Nākamreiz centīšos rakstīt mazāk,apsolu :D
Redzi,Arta-tavs puns bija nieks salīdzinājumā ar šiem..veidojumiem.Visā sliktajā taču var saskatīt arī savu labo pusīti:D

3 komentāri:

  1. saprotu, ka manējais tādas bērna spēles vien bija, bet galvenais jau, ka rēcīgi izskatījās :D

    AtbildētDzēst
  2. aaa apsveicu ar atsākšanu rakstīt!!! tik labs raksts! vienvārdsakot mansāpseja no smiešanās :D :D

    AtbildētDzēst
  3. vispār bija tikai 2 mēnešu klusēšana ;) :D
    un jā, ar to slimošanu Tev tiešām derētu tikt galā (sick)

    AtbildētDzēst